بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

قرائت حدیثی از امام علی(ع) در کنیست رژیم صهیونیستی و دعوت به قیا

نماینده اقلیت فلسطینی های ساکن در اراضی اشغالی 48 در کنیست صهیونیستی باانتقاد از سیاست های اقتصادی و اجتماعی حکومت اسراییل که باعث افزایش فقر و فقدان عدالت اجتماعی شده است با استناد به گفتاری از حضرت علی (ع) فلسطینی ها و سایر فقرای مقیم سرزمین های اشغالی را به قیام علیه حکومت صهیونیستی دعوت کرد.

 

به گزارش رحماء به نقل از پایگاه خبری قدس نت ابراهیم عبدالله صرصور روز دوشنبه در برابر مجمع عمومی کنیست رژیم صهیونیستی اظهار داشت : در شروع صحبتهایم دوست دارم به کلامی از حضرت علی ابن ابی طالب (ع) اشاره کنم که در آن امام می فرمایند: من از انسانی که قادر به تامین قوت روزانه خود نمی باشد در شگفتم که چرا دست به شمشیر خود نمی برد و از حقوق خود دفاع نمی کند".

وی گفت:  این گفتار امامی است که راه دفاع از مظلومین برای تحقق عدالت اجتماعی را برای همه مردم جهان ترسیم نمود و توانست حقوق آنها را از ستمکاران باز گرداند و کرامت انسانی انها  را از حاکمان  جور و ستمگر بستاند.

عبدالله صرصور با استناد به این بیانات حضرت علی بن ابی طالب (ع) سخنان اعتراضی خود را نسبت به تبعض نژادی حکومت اسراییل علیه اقشار گوناگون در سرزمین های اشغالی ادامه داد و گفت:  این در حالی است که گروه اندکی در جامعه وجود دارند که جز به منافع شخصی خود به چیز دیگری نمی اندیشند حتی اگر تمام انسانهای جامعه و کرامت انها در این راه پایمال و ضایع گردد.

این نماینده در حضور نمایندگان کنیست می افزاید: من نه فقط به این گفتار شریف برای بالا بردن روحیه آنها(مظلومین) نگاه می کنم، بلکه می خواهم به هدف حضرت علی (ع) از این کلام اشاره نمایم که وی  تمام مظلومین و محرومین دنیا را به شدت دعوت می کند تا در مقابل ظلم و پایمال شدن حقوق خود قیام نمایند و هرگز سکوت اختیار ننمایند و  امام به شکل بسیار صریح در این حدیث به این مورد اشاره می نماید.

این نماینده کنیست صهیونیستی ادامه داد: این قانون طلایی ما را در برابر نقش اکثریت بی صدا که در وضعیت بسیار دشوار به سر می برند قرار می دهد و ما را مامور می کند بخاطر تغییر وضعیت مان به جهاد دست بزنیم.

 وی تاکید کرد: اکثریت چشمگیری در اسراییل امروز به سبب افزایش فقر و بدبختی و همچنین افزایش قیمت کالاهای اساسی همچون آب ، سوخت و نان نیاز به عمل به وصیت امام علی بن ابی طالب (ع) دارند.

عبدالله صرصور اظهار داشت: براین اساس معتقدم وقت ان رسیده است تا اکثریت چشمگیر اما بی صدا سکوت خود را بشکنند و علیه سیاست های حکومت (اسراییل) قیام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد