بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

نمایندگان کویتی: نخست وزیر کویت مزدور و حقوق بگیر ایران است!

در حالی که این روزها مقامات کویتی که نزدیک به آل سعود می باشند در اتخاذ مواضع ضد ایرانی و وارد ساختن اتهامات متعدد به ایران با یکدیگر در حال رقابت هستند، یک روزنامه این کشور به اتهام زنی های جدید شکلی متفاوت بخشیده و این بار برخی مقامات ارشد کشورش را به همدستی با ایران متهم کرده است

 

ادامه مطلب ...

قرائت حدیثی از امام علی(ع) در کنیست رژیم صهیونیستی و دعوت به قیا

نماینده اقلیت فلسطینی های ساکن در اراضی اشغالی 48 در کنیست صهیونیستی باانتقاد از سیاست های اقتصادی و اجتماعی حکومت اسراییل که باعث افزایش فقر و فقدان عدالت اجتماعی شده است با استناد به گفتاری از حضرت علی (ع) فلسطینی ها و سایر فقرای مقیم سرزمین های اشغالی را به قیام علیه حکومت صهیونیستی دعوت کرد.

 

ادامه مطلب ...

افشاء پشت پرده لوگوی المپیک2012 لندن

با رونمایی از لوگوی المپیک 2012 انگلیس پرده از نفوذ صهیونیست بین الملل حتی در صحنه های ورزشی برای سوء استفاده از این رویداد عالم گیر جهت معرفی فرقه یی سلطه جو برداشته شد.

 

ادامه مطلب ...

تصاویر تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکم

اقشار مختلف تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در میدان ارک و دادگستری تهران خواستار محاکمه هر چه سریعتر سران فتنه شدند.

تحصن دانشجویان،طلاب و مردم در میدان اررک تهران برای محاکمه سران فتنه

ادامه مطلب ...

تمام ظرفیت پیاده نظام اسرائیل

شعارهای ده ها هزار [!!!!!] مخالف در تظاهرات 25 بهمن نشان داد که خواسته های آنان همان مطالبات مردم مصر است. آنها در عین حال مخالف کمک به حزب الله لبنان و حماس در غزه هستند و شعارهای آنان نشان می دهد که نه به پشتیبانی از مردم مصر و تونس بلکه علیه حکومت به خیابان آمده بودند. آنها این بار هم شعار نه غزه نه لبنان دادند.

 

ادامه مطلب ...

تمسخر دستاوردهای هسته ای ملت ایران در فیلم کمال تبریزی

در فیلم ضد انقلابی «خیابانهای آرام» دستاوردهای بزرگ هسته ای ملت ایران که در شرایط تحریم اقتصادی و صنعتی، بوقوع پیوست، هدف تمسخر و تحقیر قرار گرفته است.
به گزارش کیهان، در فیلم یاد شده ساخته کمال تبریزی، ضمن اهانت روشن به ارکان و کارگزاران نظام و نیز مردم متدین، از زبان یک کودک، دستاوردهای بزرگ هسته ای هدف تمسخر و تحقیر قرار گرفت تا حلقه اهانتهای این فیلم سیاه به ارزشهای دینی و ملی، کامل شود.
پیشتر، کمال تبریزی، باسوءاستفاده از غفلت مسئولین شبکه دوم سیما، سریال شهریار را ساخت که در قسمتهای انتهایی آن، شاعر انقلابی ایران، به شکل یک مجنون به تصویر درآمد. اتفاقی که واکنش دختر شهریار را در پی داشت.
تبریزی یکی از حامیان سران فتنه است که در جدیدترین کار سینمایی اش، در نقش وکیل مدافع اراذل و اوباش و معاندین آشکار شده است.

منوشه امیر طاقت نیاورد و لو داد

منوشه امیر، صهیونیست ایرانی تبار- منوچهر ساچمه چی تهرانی- و مدیر کهنه کار رادیو اسرائیل طی مقاله ای در سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد پروژه کاریکاتوری راهپیمایی 25 بهمن ریشه اسرائیلی دارد و تأکید کرد که موسوی و کروبی اگرچه ظاهراً برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند، اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت این رژیم از آشوب های مصر- منظورش همان خروش یکپارچه مردم است- محکوم شود!

ادامه مطلب ...

دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟//اربعین حسینی، تکرار خاطره حماسه سازا

اعتبار اربعین امام حسین(ع) از گذشته میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین(ع) شناخته شده بوده است.

ادامه مطلب ...

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات:هیچ دولتی شهامت اجرای هدفمندی یارانه‌

محمد شریعتمداری با تمجید از جرات دولت فعلی در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: بی‌انصافی است که آدم بگوید در شرایط حاضر هرکس دیگری بود می‌توانست این کار را انجام دهد، شهامت دولت در اجرای این طرح، انصافا ستودنی است.

 
ادامه مطلب ...