بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

افشاء پشت پرده لوگوی المپیک2012 لندن

با رونمایی از لوگوی المپیک 2012 انگلیس پرده از نفوذ صهیونیست بین الملل حتی در صحنه های ورزشی برای سوء استفاده از این رویداد عالم گیر جهت معرفی فرقه یی سلطه جو برداشته شد.

 

به گزارش رحماء پایگاه اینترنتی  دیلی پل واشنگتن(DAILY PAUL) با انتشار این خبر کشور نوشت:  انگلیس که میزبان مسابقات المپیک سال 2012 است لوگوی ابتدایی طراحی شده برای این دوره از مسابقات را حذف کرده و لوگوی جدیدی که نام واژه انگلیسی ZION   (صهیون) را در قالب واژه  2012 طراحی کرده جایگزین لوگوی قبلی کرده است.


به نقل از این پایگاه، مسئولیت طراحی لوگوی جدید از سوی مقامات لندن به یک کمپانی تحت نام  Wolff Olins واگذارشد.

 در پی بررسی های انجام شده از سوی برخی منابع گزارش شده است که  مدیر این کمپانی در حال حاضر آقای Wally Olins است که هم خود و هم پدرش از صهیونیست افراطی محسوب می شوند. شرکت Wolff Olins برای طراحی این لوگوی جدید مبلغ 400 هزار پوند از دولت بریتانیا دریافت نموده است.


در طراحی جدید لوگوی بازیهای المپیک 2012 لندن که با استفاده از اشکال هندسی کلمه ZION  (صهیون) را طوری به نمایش درآورده که 2012 خوانده می شود، اقدام عمدی در این طراحی  به وجوح قابل مشاهده است. از جمله این تعمدها به وجود نقطه ای در میان لوگو می باشد که در اعداد لاتین هیچ نقطه ای وجود ندارد و تنها برای تفهیم حرف i   انگلیسی از نقطه استفاده شده است.
گفتنی است که محافل صهیونیستی پس از افشای این اقدام  از سوی رسانه های غربی برای انحراف اذهان عمومی با نشر مطالبی هجو و تشبیه واژه 2012 به صلیب شکسته نازی و یا شباهت با یک شخصیت کارتونی و از این قبیل تشابهات تلاش می کنند تا حقیقت اصلی این طراحی پنهان بماند.
لازم به ذکر است با وجود فشارهایی که از سوی افکارعمومی جهان برکمیته بین المللی المپیک جهت تغییراین لوگوانجام شده ولی مسئولان برگزار کننده این مسابقات همچنان از این نماد حمایت کرده و هیچ گونه عقب نشینی نکرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد