بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

کمک خاتمی، شیرزاد و عبادی به موساد و سیا با افشای اسامی دانشمندا

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که در دوران مجلس ششم توسط چند نماینده اصلاح‌طلب که بعد‌ها خیانت آن‌ها به نظام اثبات شد، دنبال می‌شد، افشای اسامی دانشمندان هسته‌ای کشورمان بود.
 

به گزارش شبکه ایران، حمیدرضا ترقی، معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ندای انقلاب، با اشاره به رویکرد دشمنان در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، گفت: این مسئله از چند سال پیش که عناصری از مجلس ششم با بازدید از سایت‌های هسته‌ای، اطلاعاتی را به بیگانگان دادند و یک حرکت و موج جدیدی را از سوی آمریکا و اروپا علیه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان سامان دادند، شروع شده است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در آن دوران در مجلس ششم توسط چند نماینده اصلاح‌طلب که بعد‌ها خیانت آن‌ها به نظام اثبات شد، دنبال می‌شد، افشای اسامی دانشمندان هسته‌ای کشورمان بود و افرادی مثل «شیرزاد» و «محمدرضا خاتمی» به همراه «شیرین عبادی» به دنبال افشای اسامی دانشمندان هسته‌ای کشورمان بودند و تلاش داشتند این اطلاعات را به منافقین و جاسوسان آمریکا و صهیونیسم برسانند.

دست یابی به سرنخ‌های مربوط به برخی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم

ترقی معتقد است، وزارت اطلاعات همچنان که در دستگیری‌های اخیر به اسناد مهمی در این راستا دست یافته، اگر در همین مسیر پیشرفت کند، قطعا به سرنخ‌هایی که مربوط به برخی نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم دست می‌یابد.

آثار دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با اشاره به دستگیری عوامل ترور شهید علی‌محمدی، دانشمند هسته‌ای کشور گفت: همانطور که در خبر‌ها و تحلیل‌های سیاسی کاملا مشهود است، ما در شرایط جنگ نرم با دشمن بسر می‌بریم و در این جنگ مهندسی اطلاعات و جمع‌آوری اطلاعات یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که تفوق توانمندی‌های تکنولوژیک و سایبری هر جبهه بر جهبه دیگر نقش مؤثری در سرنوشت این جنگ نرم دارد.

ترقی یادآور شد: آثار و برکات این تفوق همانطور که در کشف توطئه ترور رفیق حریری در لبنان توسط حزب‌الله لبنان نشان داده شد، در داخل کشور نیز در مواردی از جمله دستگیری «ریگی» و دیگر عوامل تروریستی جنوب شرق کشور به نمایش در آمده است.

به رخ کشیدن توان نظامی و سایبری ایران مقابل دشمنان

به گفته معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی، جمهوری اسلامی در مقاطع گوناگون توانسته‌ توانمندی‌های خود را چه به لحاظ نظامی و چه سایبری متناسب به نیاز روز و طراحی‌های دشمنان بالا ببرد، در این مرحله نیز به مرحله‌ای رسیده که اجازه ندهد دشمنان در جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی پیشرفتی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد