بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

توطئه حذف سید علی خمینی از صحنه سیاسی کشور کلید خورده است

پس از درج خبر حضور سید علی خمینی در مراسم سالگرد 9 دی ، شاهد یکی از بی سابقه ترین فشارها و حملات علیه این یادگار شایسته حضرت روح الله و حاج سید احمد آقا بودیم تا این حضور پر افتخار را از کارنامه سیاسی خود حذف نماید.
 

به گزارش مشرق، آنچه که در این دو هفته از سوی مدعیان آزادی فکر و عمل و عقیده رقم خورد نه تلاش برای گرفتن یک تکذیبیه ساده، بلکه طراحی توطئه ای پیچیده و فتنه آلود بود تا عزیزترین یادگار حضرت روح الله را در اولین تجربه سیاسی ناکام و برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند. آنان به نیکی دریافته اند سید علی ظرفیت ادامه راه و مسیری که حضرت روح الله از آغازین دهه 40 آغاز نموده را داراست و باید این ظرفیت را که به کام بسیاری از مدعیان خط امام تلخ می نماید زهرآجین کنند.
در این میان ، درک شرایط حاکم بر سید علی را از نزدیک می دانیم و می فهمیم و بر این دو هفته مقاومت وی آفرین می گوئیم  و کماکان و علیرغم همه اسناد و مدارکی که در اختیار داریم فعلا سکوت می کنیم تا خدای ناکرده اتهامی از سوی ما متوجه ایشان نشود. سید علی در این دو هفته درس ها و تجربه های بسیاری آموخت و امیدواریم این آموخته ها توشه مغتنمی برای آینده او باشد.
در پایان به کلام رمزگونه وی اشاره ای داریم که به نقل از ایشان در سایت جماران آمده است:« من "سعادت" حضور در مراسم مهدیه در روز 9 دی را نداشته ام»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد