بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

بفرمایید داخل ضرر نمی کنید.

انشا الله خدا قبول کند

تمام ظرفیت پیاده نظام اسرائیل

شعارهای ده ها هزار [!!!!!] مخالف در تظاهرات 25 بهمن نشان داد که خواسته های آنان همان مطالبات مردم مصر است. آنها در عین حال مخالف کمک به حزب الله لبنان و حماس در غزه هستند و شعارهای آنان نشان می دهد که نه به پشتیبانی از مردم مصر و تونس بلکه علیه حکومت به خیابان آمده بودند. آنها این بار هم شعار نه غزه نه لبنان دادند.

 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از قریب یک ماه سم پاشی علیه انتفاضه مردم مصر، طرفدار مطالبات آنان شد!
ارگان این وزارت ضمن بزرگ نمایی تحرک نقطه ای و حداکثر چند صد نفره وابستگان به منافقین در تهران نوشت: شعارهای ده ها هزار [!!!!!] مخالف در تظاهرات 25 بهمن نشان داد که خواسته های آنان همان مطالبات مردم مصر است. آنها در عین حال مخالف کمک به حزب الله لبنان و حماس در غزه هستند و شعارهای آنان نشان می دهد که نه به پشتیبانی از مردم مصر و تونس بلکه علیه حکومت به خیابان آمده بودند. آنها این بار هم شعار نه غزه نه لبنان دادند.
این پایگاه اینترنتی اضافه کرد: حمایت قاطع دولت آمریکا از اعتراض مخالفان موجب دلگرمی آنان شد و انتظار دارند که کاخ سفید به همین سیاست ادامه دهد.
به نوشته این رسانه صهیونیستی «مخالفان نتوانستند در خیابان بمانند اما همین که به خیابان آمدند تا آتش خاموش نشود، مهم است هر چند که باید می ماندند»
دم زدن رژیم صهیونیستی از قیام مردم مصر در حالی است که طی چند هفته اخیر، مسئولان این رژیم به طور پیوسته از سرنگونی رژیم وابسته مبارک و روی کار آمدن اسلامگرایان ابراز نگرانی کرده اند. نتانیاهو در روزهای آغازین حوادث مصر گفته بود نگران است که حوادث تونس در مصر هم تکرار شود. او در بحبوحه قیام مردم مصر نیز نسبت به تکرار انقلاب اسلامی در مصر هشدار داده بود.
خاطرنشان می شود شعارهای ضدانقلابی که از سوی اوباش و وابستگان به گروهک ها در روز 25 بهمن داده شد، روز قبل عیناً از سوی همین سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ابلاغ شده بود. سایت یاد شده قبل از روز قدس سال 88 نیز شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را به فتنه گران دیکته کرد که عیناً در اغتشاش روز قدس (27 شهریور88) تکرار شد. صهیونیست ها بارها اعلام کرده اند فتنه سبز را «سرمایه» و «پیاده نظام خود» در جنگ با جمهوری اسلامی می دانند.
منوشه امیر از گردانندگان رادیو اسرائیل و سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، پیش از اجرای سناریوی تشنج در 25 بهمن تصریح کرده بود که برخلاف ادعای کروبی و موسوی مبنی بر حمایت از مردم مصر و تونس، اپوزیسیون درصدد ابراز مخالفت با جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.
خبر دیگر اینکه مشاور فراری موسوی به پاریس (اردشیری امیر ارجمند) چندی پیش به تل آویو سفر کرده و در آنجا برای چگونگی تدارک اغتشاش در ایران توجیه شده است. پیش از وی محسن کدیور از گردانندگان سایت جرس و عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج نیز دوباره به تل آویو مسافرت کرده بود. مهاجرانی نیز چندین بار با لابی صهیونیست ها در واشنگتن ملاقات کرده است.
امیر ارجمند دیروز درباره آشوب طلبی روز 25 بهمن مدعی شد این تجمع یک پیروزی خارج از انتظار بود(!) قطعاً اگر مجوز می دادند میلیون ها نفر راهپیمایی می کردند. این سخنان در حالی است که وی پیش از این طبق فرمول دیکته شده مثلث جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس، اعلام کرده بود اپوزیسیون، بدون مجوز در راهپیمایی شرکت می کند. به عبارت دیگر آن چند صد نفری که برای ساعتی به خیابان آمدند و سطل آتش زدند و گریختند تمام ظرفیت فتنه سبز بودند و طبیعتاً فتنه گران منتظر مجوز نبودند که با عدم صدور آن در خانه نشسته باشند.
از این جهت اتفاق اخیر صرفاً ثابت کرد که فتنه گرانی چون موسوی و کروبی مطلقاً اعتقادی به قانون گرایی و جمهوری اسلامی ندارند و آنچه صرفاً برای آنان مهم است، فرمان هایی است که از خارج کشور صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد